Košta seču penzija i plata, košta pojačavanje akciza za energente, košta odlazak 60.000 mladih svake godine jer neće da žive u tunguziji gde im lokalni kmet otvara nalickane aerodrome, popucao asfalt i volove, bizone i ostala goveda koja riču po televiziji, košta seču drveta koje je odolelo turke ali nije poturice itd.
Kada je prvi put rađen prosečan IQ test na većem broju zemalja a naš je bio najgori pomislio sam - koja glupost, nije realno. Sada mi je jasno da su nas time ipak sokolili, jer mi smo još gluplji kada ovi performansi sa putevima i ,,čatamima", ,,pregovorima" prolaze. Novi goli otok nam treba definitivno.
Preporuke:
10
0
3
sreda, 21 avgust 2019 13:45
ne bih baš...
Treba znati: u Srbiji se nijedan podatak od javnog značaja ne može lako naći – a ako se nešto slučajno i nađe, ni to nikad nije tačno. Dakle: galimatijas! Drugo: ako nekih 100 kilometara autoputa zaista košta više od 800 miliona evra (koliko?) – recimo nilijardu, onda 1 km. košta 10 miliona evra? Mnogo? Ima onih koji smatraju da jeste... Ja živim u Holandiji i pogledao sam cenu izgradnje autoputa koju je saopštilo Ministarstvo saobraćaja (2 h 2 trake, plus po jedna sa strane za sklanjanje, planiranje, otkup zemljišta, asanacija, izrada – utabavanje višeslojnih podloga, betoniranje, kanalizacija, raskrsnice, petlje, akvadukti, vijadukti, zoodukti, osvetljenje i najzad – asfaltiranje), pa tek onda vožnja - to zavisno od terena iznosi od 50 – 100 miliona evra po 1 km. Prema tome, vas u Srbiji vlasti teško zavitlavaju sa “cenom“ od 10 miliona evra po km., koju vi smatrate preteranom... Ili – možda treba angažovati srpske izvođače za rad u Holandiji? Ne bih baš voleo da se vozim takvim putem...
Al' da predamo Kosovo Šiptarima.
Kada je prvi put rađen prosečan IQ test na većem broju zemalja a naš je bio najgori pomislio sam - koja glupost, nije realno. Sada mi je jasno da su nas time ipak sokolili, jer mi smo još gluplji kada ovi performansi sa putevima i ,,čatamima", ,,pregovorima" prolaze. Novi goli otok nam treba definitivno.